Hemma

Nu är jag hemma. Jag kom hem igår men det åskade jätte mycket så jag kunde inte lägga in något. Det regnade jätte mycket igår och inatt har fått 50 mm regn! Idag har jag bakat solrosbröd, citronsockerkaka och kladdkaka. När mamma kom hem åkte hon och jag till stan och lämnade tillbaks en bok och lånade en ny på bibloteket. Efter det åkte vi och köpte regnkläder. Här kommer lite bilder från Ystad djurpark och från idag. Imorgon ska vi till Öja krog och titta på Kim Larsson och Sanne Salomonsen.

Boken jag lånade

Citronsockerkaka

Jätte kanin

Lemur

Lemur

Jag kommer inte ihåg vad det var för djur men ett föl och mamma


Min regnjacka

Solrosbröd

Kladdkaka

Detta fick jag av mamma och pappa till katterna.





Kommentarer
Postat av: Pia

Åååå...den boken har jag också läst...den var jättebra men sorglig...

Lemurerna är ju hur gulliga som helst....fast gulligast var ändå mamman med fölet.

2010-08-13 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0