Kattunge och fiske!

Idag har vi varit på Österlen i Komstad. Pappas syster har sommarstuga där. Vi var även hos pappas kusin i hans sommarstuga. Där är ett gammalt stenbrott med vatten i där jag fiskade.  Jag fick två mörtar fast vi släppte dem igen.  I morse när jag skulle gå in till katterna så i korgen där de ligger och sover så låg där en liten kattunge. Jättesöt! Vi vet inte om det är en pojke eller flicka. I morgon är det skola så jag ska gå och packa väskan och duscha och alla förbredelser nu. Eftersom det är allra sista dagen på sommarlovet så slutar min blogg idag. Men jag kommer skriva imorgon hur det gick i skolan. Jag kommer nog ha blogg igen men ska pausa lite nu. HEJDÅ!!







Kommentarer
Postat av: Lena

Hejvännen! Så söt kattunge. Lycka tlll i skolan i morgon.Jag kommer att sakna din blogg. karkram

2010-08-22 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0