Hemma från Lund

Nu har jag kommit hem från Lund. Jag och min kompis Johanna har varit ute och cyklat. I går kväll var Johanna (kusin) och jag och såg bio som ni vet, Matilda följde inte med. Bion var inte så jättebra det var mycket blod och knivar i ryggen! Jag blundade nästan halva filmen! I dag har Lena och jag varit hemma fast vi har bakat jordgubbsgrottor och jag har gjort små plättar. Det var jätteroligt! I morgon ska jag bara vara hemma själv.



Plättar


Klara plättar


Jordgubbsgrottorna


Jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kakorna var så goda och plättarna ska jag smaka till lunchen :-) Puss

2010-06-23 @ 07:32:58
URL: http://lenaidajohanna.blogg.se/
Postat av: Matilda

jaa håller med! jordgubbsgrottorna var jätte goda :)

2010-06-23 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0